I Do What I Want, When I want... After I Ask My Mum...

Tänke lägga in några roliga facebook-grupper, Gud va dom flesta stämmer hahah :D!



* "Dude, han kallade dig blatte.." "Säg Walla?! , håll min kebab ska ta av mig min toffla ! "

* "She just called you balkanian!" " Oh hell no! Hold my burek!"

* Should I Say It?, Im gonna Say It, I Said it, I shouldnt have said that...

* Sucken som uppstår när du får smset; "Du har nu bytt prisplan till Comviq Bas".

* Girls get so happy when boys run after them, but boys runs after footballs too, and in the end they kick them.

* If you even dream of beating me, you better wake up and apologize.

* Om du ska gå bakom min rygg kan du passa på och kyssa mitt arsle när du ändå är där.

* That awkward moment when you dont know if you should hug someone or not.

* That moment of shame when an automatic door doesn't open for you.

* Dude.. you're not that great. seriously, get over yourself.

* Förlåt att jag kom försent men jag hitta ingen anledning att komma i tid.

* Rosor är röda, världen är stor, jag har en kniv och vet var du bor;D

* "Hur fick du den blåtiran ?" "Såg du det trädet i parken ?" "Ja ?" "Det gjorde inte jag..."

* Vi som tror att de hjälper att ladda mobilen 5 minuter innan man ska gå.


// Z :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0